9 dar kvar. :o ♥

Gaaah! :o
Jag står inte ut!  :o
Såklart fattar jag ju att dom sista dagarna innan ens födelsedag ska va långa..?
Men liksom dom innan min är Alltid längst.
Jag förstår inte.?

Shit , jag måste handla klart mina julklappar! :o
Help me?

Min grupp vann ju (såklart) namngeografitävlingen så aaah vi fick fixa Fredagsmyset, det blev film.
Jag tror att vi röstade mellan I taket lyser stjärnorna , Arn 2 , Remember me , Eclipse , och Valentins day , eller vad den hette.. :D
Mmm oh sen blev det Remeber me ( jjjeeeh) , men typ de flesta killarna bara klaga, men det blev den iallafall.
Vi fick ha godis med oss också. :)

På tisdag slutar vi skolan! :D ♥
Wiihi. :')
Stackars mig , få vara utan friends Hela lovet! :o ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0