God Jul ... host ... i efterskott..! x)

Heeej, sorry att jag inte har skrivit på aah skitlänge , haha´, men jag har ju fyllt år oh så har det varit julafton oh så. :)

Mene nu har jag iaf fått min S5230:a . :D
Jag fick en massa andra saker också mene mest kläder... :D

Igår va jag oh klättra så.. ah jag har asont i mina fingrar idag , mene det gick iaf Ganska bra igår.. x)

....I förrgår troja att det var... aa det var det , då gick vi ut med Simon och hans familj , på min födelsedag alltså..! :D
Det var asgött .. xP

Idag , eller ikväll ska jag oh Amanda gå på bio. :)

Mene iaf den 25 : e , alltså på Juldagen , var det ju julottan klockan sju ( på morgonen! :o)
Oh så skulle ju jag spela på den också ..
Så jag var Tvungen att gå upp klockan 05,00!!!!
Shiiit?
Den började iaf inte förrän klockan 07,00 , såå ahh.
Sen , efter, så åkte vi hem oh SOV.
Jag sov typ till 12,00.
Mene sen så typ hade jag asont i huvudet resten av dan.. -.-
Mene typ tre sen så åkte vi oh träffade släkten igen oh sen så typ firade dom mig lite grann oh så. :)
Det var ganska kul! ( bortsett från att jag hade skitont i huvet. )

Mene , jag ska kolla lite på facebook oh så nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0