Holaaaaaaaaaaa! :D

Lördag idag alltsååå.. :D

Ikväll är det lussetåg! :D
Kul. :D

Igår var det konsert för min del så jag kunde inte va md på tågét igår.. :(
Aah och sen så gick ju allt åt .. ja jag vet inte vad ..
Jag spelade Fel på solot!
Jag vet inte Vad jag gjorde , det blev sjukt fel iaf.. D:

Idag eller im ska jag , Amanda och Lovisa gå te himpabacken..
Den är skitstor.. :D
Jag tror jag måste ringa snart?

Jag har klippt mig! :D
Jag vart ganska nöjd.. ( det vart ingen skillnad.. )

Jag har iaf fått fram bilderna nu..






Elin och Jag ! ♥
Jag har bara 'photofixat' den lite.. xP

Haha , min luva var ivägen.. :D


Hahaha , vi hade lite kul ,Lovisa och jag! :D


hahahah :D


Lovisas fel.. :D Hahahah



Så dyker hon under mig precissssss...

mmmm , haha



 :D ätligen en lite normal bild...






Mitt framför kameran också... ? :D


tvinga äta en clementin? :o ♥

Ahahahahaha






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0