Lussebulle.

Ja , jag vet inte riktigt varför jag tog den dära rubriken - hade lust bara.. :D
Glad lucia iaf.. ( eller säger man så? )

Idag var jag md bästa Elin , Tuva , Molly , Kajsa , Alice och Sigge. :)
Vi lussade på nåt ställe jag vet inte vart..? :D
Det var kul , fast vi var ju som sagt inte så många.. xP
Sen fick vi gott fika. :p

På tal om fika - vi fick fika i skolan idag! :D
På morgonen gick vi ner te matsalen och aah fick se och höra 5 :orna sjunga massa luciasånger..
Oh sen fick vi gå upp t klassrummet och så fick vi fika! :p

Vi ska förresten ha en tiiep tävling eller nåt den här veckan på USAs delstater..
Texas , Florida , Calefornien , Washington , New York , oh aah!
Jag vet inte , men jag tror att det är typ femtitvå delstater eller nåt...
Jag kan typ tio...

Det är förresten bara tretton dagar kvar t min födelsedag!!!! :D ♥

Den här dagen börjar lida mot sitt slut nu , men jag måste ju hinna checka 'ung och bortskämd'! :o
Kolla det om ni inte har gjort det! :o
Skitbra! :)
Fast det finns ju lite intressantare program förstås.. ?



Men men skitsamma ska gå nu..
Plugga lite excel nu.. D:







Kommentarer
Postat av: Alex duu

asså såå söt bild asåå

2010-12-21 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0