Sorryy D:

Okej , jag erkänner.. !
Min blogg är världens tråkigastee .. :(
Men jag har inte hunniit.. :(
Men jag lovar , nu ska jag göra många inlägg! :o

Mmm , ja så har man börjat räkna ner nu också.. :D
Vet ni , det är bara 18 dar kvar te min födelse dag och bara 16 dar kvar te julafton.. :D
Jag Vet en sak jag ska få om 18 dar.. :D
Det är därför jag räknar ner . :)
Jag kan kolla om jag hittar en bild....
Ja!
Kolla , här är den! :D

Jaja  , men iaf , Elin Andersson Junestav håller på och putta mig i en massa snöhögar.. :o
Så på bilden satt jag md dyngsura byxor ...
Kul , tack så mkt.. :D <3
Vi hade iaf kul! :D
Aaa , men jag försökte lägga ut lite bilder när vi hade så kul , men aah , den är lite stöörd..?

Okej , men jag orkar inte skriva mer nu.. :)

Eller jo förresten , Jag ska spela på julottan i år .. :D
Den 25 december! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0