Helluuuuu !

Jag som trodde att jag kunde gå t skolan idag.. :(
Nu måste jag vänta hela helgen oxå.. D:
Hahah. ♥
Ja, men den här förkylningen är väl snaart över..
Förhoppningsvis.. :D
Hahah. ♥

Idag har jag it gjort mkt...
Jo, jag har ju förstås varit hemma då..
Men jag tkr det liknar väldigt mkt att inte göra nåt?! :D
Hahahahha.  ♥

Ah , men jag har äntligen fått dom där söta små.... eh öronmuffarna?! :D
 Och sen köpte jag även ett par örhängen. :D
Söta små blommor....
Hhahahaha, det där vet jag inte vrf jag skreeev, men jag hade inget att skriivaa. ♥ :D:D

Ah , men jag är iaf lite flummig idaag då.. :o
Som ni kanske har märkt? :p

Ah, men nu lyssnar jag på musik, bloggar, bdb och lite fejjan.. :D

Men nu känner jag att jag börjar bli sådär jobbig, så jag ska inte skriva mer nu.  ♥






♥♥

 Hhahahahaha ♥


Kommentarer
Postat av: Elvira ^^

Aww, så söt du är sötnos ! ♥ Saknar dig i skolan och vi har bytt platser på musiken ... du sitter brevid kaspar :) aja kramar Elvira ♥

2010-11-19 @ 16:28:48
URL: http://hetastsomfan.blogg.se/
Postat av: Judith ♥

Haha, nejj, du är♥

saknar dig också.. ♥

Hur kan jag sitta bedvid Kappe , han är väl Alt? :o

2010-11-19 @ 20:39:25
URL: http://jjudithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0