Hoooola! :D

Hellu! :D
 Ahm, okej, idag har jag ju förstås inte hunnit göra ngt.. ;d
Men iaf , förra natten ( inte inatt alltså , utan den natten jag sov ensam... :( ) sov jag så sjukt dåligt! :o
Jag släkte tiiep elva oh försökte sova..
Fast det gick inget braa... :(
Jag kanske somna en halvtimme och sen vaknade jag igen??
Tyyypiskttttt.. xP
Jaa, men sen låg jag och försökte somna... :p
Oh, det gick ju inte....
Så jag sms:a md syrran, som sen ringde och sa att jag skulle sova ¨dåå, och då var klockan tiiep ett, nåt.
Mmm, det gick ju inte, såklart...
Klockan blev tvååå...
Då tände jag och läste lite till....
Sen släckte jag och försökte Igen!!!?
Men sen fick jag damp , så då gick jag in och bäddade upp soffan , ahahha och öppnade balkongen.
Sen när jag Precis hade somnat hör jag : ' iiih iiih ' , balkongdörren höll på och störde mig! :o
Allvarligt talat, jag fick Verkligen damp, seriöst! :o
Så jag gick upp och smällde igen den, och sen kanske jag somna halv fyra eller ngt? :o
Sen vaknade jag nio, men jag tvingade mig själv att somna om te tio.. :s

Aja, suck.. :o
Men igår kom iaf Syrran hiit te nkpg. :D
Oh sen idag kmr Simon, så vi kanske åker te simonstorp? :D
Kul! :D

Ah, men jag har inget mer att skriva nue, ses . :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0