Onsdag. ♥

Jahop, då var man sjuk då. :(
Hmm, jag tror att det var i förrgår natt jag inte kunde sova för att jag hade ont i halsen.
Eller jag hade det i allafall igår, men jag gick te skolan ändå.
Typiskt mig. ♥
Ah, så är man hemma nu då.
bOOring.

Jah, men jag tror att jag ska gå och äta frulle snaart, jag är ganska hungriig. :d
Haha, men ja .

Ah, men jag vaknade iallafall tiiep kvart i sju imorse för att kolla om jag inte kunde gå te skolan.
Det kunde jag inte.
Jag kunde knappast prata , så aa.
Men sen somnade jag till tiiep kvart över åtta, inte så lång tid, jag vet.
Sen kollade jag på tv. :d

Jaja, jag har inte så mkt att skriva .
Det här inlägget blev väldigt tråkig, märkde jag nu, men ah.
Okej, men jag ska ätaa nu. :)






Sötnoos. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0