Fridaaay ♥

Hej, idag har jag gått i skolan!! ♥
Askul! ♥
Nu håller vi på att städa.. -.-
Jättekul! o.O
Haha, men sen ska vi iallafall ha Fredagsmys! ;p
Men idag spelade vi basket på gympan! :D
Eller, okej, jag tyckte att det va kull från början, men sen blev det tråkigt, pga en sak.. ♥
Men, men, på Onsdag ska vi ha öppet hus :)!
Ngra från spanskan kanske kmr! :D
Kom vetja! ♥
På Tisdag ska vi ta en spruta! :s
Buhuhuhu! :(
Stackars mig! :s
Men på Lördag ska jag te Parken och sjunga!
Dom kör mot Sundsvall. :D
Då ska vi sjunga Siyahamba, Freedomn is coming och Kamratsången!♥
Kul!
Dessutom så får vi gratisbiljetter, så vi får se på matchen!!!
Om men ville... !
Haha, vem vill  inte det? ♥
Men, men det ska iaf bli askul! :)
Men Idag trodde alla att jag hade klippt mig! :O
Weird..? :)
Jag hade bara plattat och utsläppt! :)

menmen, måste sticka! ♥



Pauws♥



hittade en väst i garderoben ♥





mamma tycker att jag ser konstig ut :P


Kommentarer
Postat av: Judith :)♥

ojojoj, jag menade kul! xP ♥

2010-10-24 @ 19:41:02
URL: http://jjudithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0