Söndaag ♥

ChaCha!
 ♥
Idag har jag varit hos Amanda(jag sov över där xP) ! ♥
Haha, där hade vi en riktig Lördagkväll. :)
Men, men , sen åkte jag hem tiiep 12 för att dom skulle åka te IKEA, och för att mamma ville det! xP

Sen cyklade vi te stan. :)
Där kollade jag lite på vart jag skulle gå av vid spårvagnen, och vart man skulle gå in vid Parken!! :)
Man åker ju gratis på Lördag!! :D

Förressten, den 21 ( torsdag) öppnas det nya spåret som ska gå te Hageby Cenrtum!!!
Jag VILL verkligen åka på invigningen( som börjar 3), men jag vet inte om jag hinner.. :(

Syrran kmr hem på Onsdag!! ♥
Hon är på semester.. :(
Without MEE!! :(

Aja, skit i det, nu ska jag iaf äta, och sen ska jag te Lovisa! !








Pauws









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0