Söndag♥

Nu är klockan 10.32, och jag ska snart äta frulle. ♥

Igår trodde jag att jag inté skulle komma in på matchen, för att bussen dampa.. ♥
Men jag kom in, som tur var, och fick en tröja och sprang över halva fotbollsplan te min klass. xP
Det var askul! ♥
Först tiiep gjorde 'giffarna' ett mål i böjan tiiep, så jag missade det, för att jag var och köpte korv. xP 
Sen blev det halvlek, och jag höll på att dö för att det fortfarande stod 1-0. :( 
Sen i tiiep 74 minuten så kvitterade vi te 1-1!!! ♥ 
Jag vart helt galen tiiep. xP 
Haha. ♥ 
Målet var iallafall assnyggt! 
Det gjordes av Nyman! ♥ 
Aja, sen fick man springa in på plan och fira, och det gjorde jag förstås! ♥ 
Där såg jag 11 från andra laget, och han var en av Elviras och mina favoriter! ♥ 
Jag har gjort några filmer, som jag kan lägga upp nån annan gång. :)
En sak till : Domaren var asdålig! :s 
Förutom när 'giffarna' gjorde ett mål, för då sa han att det blev out.. nånting. ♥ 
Det var det enda bra md honom! ♥ 



Pauws♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0