Tisdag :s

Idag tog jag trippelsprutan... :s
Det gjorde så sjukt ont!! :s
 Jag höll på att dö, men jag spände mig nog lite. ;p

Men iaf idag har jag varit i skolan och på träningen! :D

I skolan tiiep hade vi Engelska, No, och matte mm. ☻
På rasten körde jag tieep fotboll. ♥
Jag gillar fotboll, men jag är verkligen sämst på det.. ♥

På träningen hade vi ingen tränare?! :o
Det var en udda träning, men den var asrolig, och jag, Amanda, Lovisa, och några fler körde värsta Rundan ♥
Haha, det var kul iallafall. ♥
Jag fick ett nytt rack oxå!? ♥
Haha, men, det säger man inte nejj till!

Aja, jag längtar efter imorgon!! ♥
Det ska bli så kul, men vi har gympa???
Lite udda, men ,men. ♥

I natt ska jag sova ensam. :(
Imorgon när mamma kmr hem blir hon nog lite 'suprised'. ♥ xP
Haha.

Men, men, jag tror att jag ska gå och kolla lite på TV:n nuue. ♥
Undrar om det är nåt bra? :)

Aja, skit i det, jag måste äta lite först.





Pauws♥



Kommentarer
Postat av: eelvira ;)

Sötaste bilder ;d ♥

2010-10-19 @ 19:37:45
URL: http://eelvirayvonne.blogg.se/
Postat av: Judith :)♥

lägg ner, jag säger ju att jag inte har några andra ♥

2010-10-19 @ 19:38:55
URL: http://jjudithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0