Tisdag

ChaCha!
Idag har jag studiedag!♥
Jag håller på att plocka fram frukosten nuue..♥
Jahop, så vaknade man halv nio oxå..
Lyckat..!    ♥
Men så är det alltid för mig.
När jag ska gå upp tidigt så vill jag it vakna..
Men när jag vill sova länge så sover jag alltid te tiiep sju eller nåt?!

Aja, jag har iaf världens bula där jag fick bänklocket i skallen...
Haha.. ♥
Men, men Lovisa och jag hade kul igår oh jag tog några bilder på när vi var hos mig oxå !
Men, men, idag ska jag iaf gå och möta Lovisa vid hennes skola tjugo över två.. :)
Sen tror jag att vi sticker te träningen! :D
Där tror jag att jag får träffa Adelisa från spanskan! xP
Men, men, jag måste göra mig iordning nuue! ♥
Ses! ♥




Pauws!♥




















































Kommentarer
Postat av: Elin !

är det Lovisa på korten !! ;o <3<3<3

2010-10-19 @ 19:43:46
URL: http://massoravelin.blogg.se/
Postat av: Judith :)♥

ja ♥ :)

2010-10-19 @ 19:45:54
URL: http://jjudithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0