Dag 13 - Den här veckan.

Jag har typ tagit lite bilder från den här veckan i Jönköping, så jag kan ju visa dom? :D

Jag var på a6center .


Där finns det inte spårvagnar, men dom har en 3:a, fast som buss! ;)

Här är en buske, med is på, coooolt. ;)

Många buskar med is på...

 Det ser lite ut som en valross, visst?

Vi var i en resturang, SOYA hette den, det här var förrätten, det ser inte jättegott ut, men det var ganska gott. Sen fick man gå oh hämta råa saker typ kött oh sånt, oh sen stekte dom det. Det var asgott!


Ett par skor på a6 . :)

Dom här med .


E´n bubbla i isen. ;P :P

Mitt öga, det ser argt ut, javet. :D

Sen fick jag prova felicias sköna fotbad! <3

Jag i stdium , jag vet jag ser askonstig ut :S

Fin bild va? , det är på vättern. :D

Japp, oh här gick jag ;)

Jag på en buss..

IIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS

IS.


hahaha. :)

Jag <3.

Jag spelar bowlig, kom faktiskt på delad andraplats.

Haha, på pressbyrån.

Meee. :D

Den här var lite rolig.

Så var man i felicias skola också, räknade matte. :D

Min bästavän , en isklump.

Min fot ville va med på en bild! :P

Mitt ansikte ser ihptryckt ut , javet<3 :)

På SOYA fanns det skitstora firrar! x)


Här var skolan förresten!

SF bio. :)

Väättern igen. :D

Snygg! ;)

Firrarna igen ;)


Dom här blommorna fick simon av sitt jobb! :)

Ätpinnar på SOYA , jag har dock inte riktigt fattat hur man äter med dom..? :O <3 ;) ;P :P




Jaaa, det var väl denna veckan, pöss & kram ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0