Dag - 8 Ett ögonblick i mitt liv.

Okej..
Jag har haft vääldigt många ögonblick i mitt liv.
Men ett var väl i sexårs när jag åkte rakt in i en bänkkant, shit vad ont det gjorde..
Jag är glad att jag inte har brytit nåt än.
Peppar peppar ta i trä ett två tre ett två tre.
Och sen när jag fick hjärnskakning, Lovisa och jag skulle va, jag sprang in på halt golv, vi hade våttorkat, det gjorde inte så ont , men stackars Lovisa, jag fick asont i huvet sen , och jag började spy och fick åka in till sjukhuset, usch!


Men nu ska jag packa och dra till amanda.
Jag ska sova över där ! :)
Kulkul ! :D
Hoppas vi kan se på Lets dance, jag har inte sett så många avsnitt . :(


Kram, trevlig Helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0